En bokningskalender med många funktioner och fördelar – allt för ett pris! EasyCashiers webbaserade kalender gör det enkelt för dig med bokningsbara resurser, som exempelvis frisörer, massörer, eller skönhetssalong. Boka in dina kunder själv, eller låt kunden göra det själv via onlinebokningen. Kanske bäst av allt; kalendern är även direktintegrerad med vårt kassasystem! Vår vision är att förenkla din vardag och låta dig fokusera på dina kunder.
Med EasyCashiers bokningssystem får du en snabb överblick över din kommande arbetstid och ger dig tid för fokus på din verksamhet. För endast 149 kr i månaden får du tillgång till onlinebokning, obegränsat antal användare, kundjournal och bokningshistorik. Du kan också skicka bokningsbekräftelse och påminnelse på SMS (0,75 SEK/SMS). Vår bokningskalender har ingen bindningstid.
Om du även använder EasyCashier kassaregister finns kalendern integrerad i kassan och du kan därför enkelt klicka på dina bokningar för att ta betalt.
För dig som har eller ska skaffa EasyCashier Kassaregister och Kortterminal erbjuder vi även Bokningskalendern för 0 SEK/mån. Alltså helt utan månadsavgift! SMS utskick kostar fortsatt 0,75 SEK per SMS.
Med allt samlat hos EasyCashier får du bästa möjliga service, support och värde.
Kontakta oss så berättar vi gärna mer!
För endast 149 kr i månaden får du tillgång till hela vår bokningskalender, helt utan bindningstid. Dessutom kan du enkelt skicka bokningsbekräftelse och påminnelse på SMS för 0,75 SEK.
Jobbar du som frisör eller inom skönhetsbranschen? Då passar vår bokningskalender dig perfekt.
Obegränsat antal företag/användare i samma kalender utan extra kostnad.
Publicera en länk för onlinebokning på din hemsida eller social media och låt dina kunder boka in sig själva.
Ställ in personliga eller globala scheman. Du kan lägga in lediga dagar, eller om du har enstaka avvikelser i schemat kan du enkelt klicka-och-dra för att ändra öppettider.
Bli notifierad på din e-post när en ny bokning sker.
Kunder som bokas läggs in i ert kundregister som visar bokningshistorik och journal. Du kan även importera existerande kundregister, om så önskas.
Lägg upp de bokningsbara tjänster du erbjuder med pris, tid och paus efteråt.
Se till att dina kunder inte glömmer eller missar bokade tider, skicka verifieringskod för att undvika slask-bokningar och skicka ut SMS till alla kunder samtidigt!
Du binder inte upp dig mot något. Du kan till och med börja gratis i 30 dagar. Om du inte är nöjd, är det bara att sluta.
Vi berättar gärna mer om våra olika betalningslösningar och skräddarsyr ett upplägg för just din verksamhet. Fyll i formuläret nedan så kontaktar vi er.
Om ni redan är kund och önskar få hjälp med EasyCashier så ber vi er att istället kontakta supporten genom att klicka här
EasyCashier AB är ett företag med fullt fokus på kassasystemet EasyCashier. Programmet har utvecklats sedan 2007 och vi levererar idag ett modernt och prisvärt kassasystem, som passar de allra flesta branscher.
Telefon: 08 – 124 488 00
Telefontider: Mån-Fre 9.00-17.00
(Lunchstängt 12.00-13.00)
Avvikande öppettider
Epost: info@easycashier.se
EasyCashier AB
Eastmansvägen 25
113 61 Stockholm