Har du någon fråga gällande ditt kassasystem, kortterminal, eller bokningssystem? Då är du varmt välkommen att kontakta vår hjälpsamma support. Med EasyCashier som din partner kan du alltid räkna med snabb och kompetent support.
Se avvikande öppettider här
Många fel kan lösas genom att enkelt starta om datorn (OBS! Dra inte ur strömkabeln på datorn). Däremot kan du behöva dra ur strömkabeln på en enhet som krånglar (kvittoskrivare, kortterminal eller kontrollenhet). Glöm heller inte att starta om själva kassaprogrammet efter enhetens omstart.
Om det inte har löst sig efter en omstart, öppna TeamViewer som är EasyCashiers fjärrstyrning. Du hittar den på skrivbordet på datorn eller i kassaprogrammet under hjälp> öppna fjärrstyrning.
Fungerar inte någon av de tidigare stegen, ta kontakt med oss via telefon eller fyll i vårt kontaktformulär!
Vår egen kortterminal samt Nets: Lane 3000, IPP350 & IC250.
Har du startat om datorn eller enheten och testat vår fjärrstyrning och problemet inte löst sig? Fyll i dina uppgifter så återkommer vi snarast möjligt, alla vardagar. För brådskande ärenden hänvisar vi till telefon under våra öppettider.
EasyCashier AB är ett företag med fullt fokus på kassasystemet EasyCashier. Programmet har utvecklats sedan 2007 och vi levererar idag ett modernt och prisvärt kassasystem, som passar de allra flesta branscher.
Telefon: 08 – 124 488 00
Telefontider: Mån-Fre 9.00-17.00
(Lunchstängt 12.00-13.00)
Avvikande öppettider
Epost: info@easycashier.se
EasyCashier AB
Eastmansvägen 25
113 61 Stockholm