Support på ett och samma ställe ​

Har du någon fråga gällande ditt kassasystem, kortterminal, eller bokningssystem? Då är du varmt välkommen att kontakta vår hjälpsamma support. Med EasyCashier som din partner kan du alltid räkna med snabb och kompetent support.

Se avvikande öppettider här

Driftinformation

Krånglar något för dig? Följ dessa steg!

Starta om datorn eller enheten

Många fel kan lösas genom att enkelt starta om datorn (OBS! Dra inte ur strömkabeln på datorn). Däremot kan du behöva dra ur strömkabeln på en enhet som krånglar (kvittoskrivare, kortterminal eller kontrollenhet). Glöm heller inte att starta om själva kassaprogrammet efter enhetens omstart.

Gå in på EasyCashiers fjärrstyrning

Om det inte har löst sig efter en omstart, öppna TeamViewer som är EasyCashiers fjärrstyrning. Du hittar den på skrivbordet på datorn eller i kassaprogrammet under hjälp> öppna fjärrstyrning.

Kontakta oss

Fungerar inte någon av de tidigare stegen, ta kontakt med oss via telefon eller fyll i vårt kontaktformulär!

Vanliga frågor och svar

Vad kostar vårt kassasystem?

199 SEK/mån

Är det bindningstid?

Nej, du faktureras i förtid enligt valfritt fakturaintervall 3-36 månader Obs! Kortterminalen har dock bindningstid.

Hur lägger man upp artiklar?

I Back office, antingen en-och-en eller med excel-import.

Vilka kortterminaler funkar?

Vår egen kortterminal samt Nets: Lane 3000, IPP350 & IC250.

Funkar det med Swish?

Ja, vi har stöd för Swish Företag som en extern betalmetod (ej kassakopplad) och även Swish Handel som en integrerad betalmetod.

Kontakta supporten

Har du startat om datorn eller enheten och testat vår fjärrstyrning och problemet inte löst sig? Fyll i dina uppgifter så återkommer vi snarast möjligt, alla vardagar. För brådskande ärenden hänvisar vi till telefon under våra öppettider.