Automatisera din bokföring. Spara tid och pengar.
Visma eEkonomi-integration betyder att EasyCashier kassaprogram har en direktkoppling mot Visma eEkonomi och kan automatiskt skicka bokföringsdata direkt in i bokföringssystemet.
Direkt efter att du gjort ditt dagsavslut (Z-rapport) precis som vanligt, så kommer EasyCashier att skicka innehållet via Internet till Visma eEkonomi, som läser in all bokföringsdata och lägger alla siffror på rätt ställen. På så vis behöver man inte skriva ut en Z-rapport och skicka till den som sköter er redovisning. Smidigt, snabbt och felsäkert.
Du kan aktivera integrationen till Visma eEkonomi på egen hand från EasyCashier Back office på bara några minuter. Välj menyn ”Integrationer” och därefter ”Affärssystem”. På denna sida finns en steg-för-steg guide för att aktivera kopplingen mot Visma eEkonomi.
Data utbyts mellan EasyCashier och Visma eEkonomi varje gång du gör ett dagsavslut.
Direkt efter att du gjort ditt dagsavslut (Z-rapport) precis som vanligt, så kommer EasyCashier att skicka innehållet via Internet till Visma eEkonomi, som läser in all bokföringsdata och lägger rätt siffror på rätt ställen. På så vis behöver man inte skriva ut en Z-rapport och skicka till den som sköter er redovisning. En PDF-fil av Z-rapporten bifogas samtidigt.
Genom att använda sig av automatisk bokföring så spar du tid både för dig och den som sköter din bokföring,
win win!
EasyCashiers Visma eEkonomi-integration kostar 149 kr/mån och omfattar företagets samtliga butiker och kassor.
Visma Spcs passion är bokföring, fakturering och lönehantering. Men de flesta som startar företag brinner för något helt annat, och det är ju precis så det ska vara. Det är därför Visma Spcs gör sina produkter så lättbegripliga och självkörande vi bara kan. Så att Visma Spcs kunder kan fokusera på det de gillar allra bäst, sitt eget företag. Helt enkelt, ekonomisystem för din passion. Läs mer om Visma Spcs
Vi berättar gärna mer om våra olika betalningslösningar och skräddarsyr ett upplägg för just din verksamhet. Fyll i formuläret nedan så kontaktar vi er.
Om ni redan är kund och önskar få hjälp med EasyCashier så ber vi er att istället kontakta supporten genom att klicka här
EasyCashier AB är ett företag med fullt fokus på kassasystemet EasyCashier. Programmet har utvecklats sedan 2007 och vi levererar idag ett modernt och prisvärt kassasystem, som passar de allra flesta branscher.
Telefon: 08 – 124 488 00
Telefontider: Mån-Fre 9.00-17.00
(Lunchstängt 12.00-13.00)
Avvikande öppettider
Epost: info@easycashier.se
EasyCashier AB
Eastmansvägen 25
113 61 Stockholm