Ditt digitala kassaregister är det viktigaste verktyget för försäljning. Därför har vi utvecklat ett enkelt kassasystem med flera olika funktioner som förenklar ditt arbete. Du kan ha flera företag och användare, digitala kvitton, stöd för Swish, webbaserat back office och enkel bokföring. EasyCashiers kassasystem passar för de flesta branscher och med åren har vi lärt oss vilka behov som finns i olika verksamheter. Kassasystemet finns även tillgängligt på både svenska och engelska.
*Priset avser det digitala kassaregistret. Hårdvaran i bilden köpes separat.
För endast 199 kr i månaden får du ett komplett digitalt kassaregister med stöd för Swish, enkla betalningar och säker bokföring.
Obegränsat antal företag/användare i samma kalender utan extra kostnad.
Har du behov av flera kassor i lokalen? Eller en lösning för butikskedja? Inga problem!
Administrera dina artiklar, håll koll på ditt lager och dra ut dina rapporter från soffan genom det molnbaserade administrationssystemet EasyCashier Back office.
Behöver du hjälp? Ring oss så ansluter vi direkt till din kassa och löser ditt problem. Givetvis nås vi per telefon och e-post för support och övriga frågor, alla vardagar.
Förutom vår egen helintegrerade betalkortsterminal så har EasyCashier stöd för kassakopplade kortterminaler från Nets.
Lägg till egna betalmetoder i kassan, såsom Swish. När kvittot skapas står namnet på betalmetoden och du får rätt underlag för bokföringen.
Komplettera ditt kassasystem med en snygg, modern 7″ LCD-display, vänd mot kunden som visar kvittot i realtid.
Skanna dina varor med streckkodsläsare för att spara tid vid kassan.
Med EasyCashier Online har du full koll på ditt artikelregister och lager! Dra ut lagerrapporter, genomför inventering och få ut listor på vilka produkter du börjar få slut på. Skriv ut prisetiketter eller hyllkantsetiketter för dina artiklar direkt på din etikettskrivare.
Spara ett påbörjat köp i minnet, som sedan snabbt går att hämta upp. Fortsätt med andra köp under tiden!
Spara tid och miljö genom att välja kvitto via epost. Funktionen har utvecklas med stöd från Europeiska Unionen.
Ställ in kampanjpris på utvalda varor. Gäller ett visst antal varor eller en viss tidsperiod.
Sälj presentkort för att få återkommande kunder! Ange ett presentkortsnummer eller låt kassan skapa ett själv. Saldot sparas och justeras i kassan efter användning.
Tilldela enkelt dina mest sålda produkter en egen snabbknapp för snabb hantering. Funkar utmärkt med touch-skärm!
Använd funktionen för att exportera SIE-filer direkt till ditt bokföringstid istället för att skriva ut dagsrapporter på papper. Sparar tid och gynnar miljön!
Synkronisera och håll lagret uppdaterat automatiskt mellan EasyCashier och din webshop. Läs mer nedan!
Låt EasyCashier automatisera din bokföring genom att skicka in din bokföringsdata direkt i affärssystemet. Läs mer nedan!
Ett axplock av de partners och intergrationer som vi på Easycashier erbjuder i vår kompletta lösning. Den breda basen av olika integrationer ger dig stora möjligheter att anpassa din affärslösning för att maximera din försäljning. Har du någon fråga kring detta, tveka inte på att kontakta oss!
Vi berättar gärna mer om våra olika betalningslösningar och skräddarsyr ett upplägg för just din verksamhet. Fyll i formuläret nedan så kontaktar vi er.
Om ni redan är kund och önskar få hjälp med EasyCashier så ber vi er att istället kontakta supporten genom att klicka här
EasyCashier AB är ett företag med fullt fokus på kassasystemet EasyCashier. Programmet har utvecklats sedan 2007 och vi levererar idag ett modernt och prisvärt kassasystem, som passar de allra flesta branscher.
Telefon: 08 – 124 488 00
Telefontider: Mån-Fre 9.00-17.00
(Lunchstängt 12.00-13.00)
Avvikande öppettider
Epost: info@easycashier.se
EasyCashier AB
Eastmansvägen 25
113 61 Stockholm