Hogia-integration

Automatisera din bokföring. Spara tid och pengar.

Vad är Hogia-integration?

Hogia-integration betyder att EasyCashier kassaprogram har en direktkoppling mot Hogia och kan automatiskt skicka bokföringsdata direkt in i Hogias bokföringssystem.

Hur fungerar Hogia-integrationen?

Direkt efter att du gjort ditt dagsavslut (Z-rapport) precis som vanligt, så kommer EasyCashier att skicka innehållet via Internet till Hogia, som läser in all bokföringsdata och lägger alla siffror på rätt ställen. På så vis behöver man inte skriva ut en Z-rapport och skicka till den som sköter er redovisning. Smidigt, snabbt och felsäkert.

Hur aktiverar jag Hogia-integrationen?

Hogiaintegrationen aktiveras från EasyCashier Back office. Välj menyn ”Integrationer” och därefter ”Affärssystem”. På denna sida finns en steg-för-steg guide för att aktivera kopplingen mot Fortnox.

Data utbyts mellan EasyCashier och Fortnox varje gång du gör ett dagsavslut.

Automatisk bokföring

Direkt efter utfört dagsavslut (Z-rapport) precis som vanligt, så skickas innehållet via Internet till Hogia, där bokföringsdatan läses in och siffrorna läggs på rätt ställen. På så vis behöver man inte skriva ut en Z-rapport och skicka till den som sköter er redovisning.

Spara in kostnader

Genom att automatisera bokföringen så spar du tid (och pengar) både för dig själv och den som sköter er bokföring. 

Pris

EasyCashiers Hogia-integration kostar 149 kr/mån och omfattar företagets samtliga butiker och kassor. 

Vill du veta mer?

Vi berättar gärna mer om våra olika betalningslösningar och skräddarsyr ett upplägg för just din verksamhet.