Hogia-integration

Automatisera din bokföring. Spara tid och pengar.

Vad är Hogia-integration?

Hogia-integration betyder att EasyCashier kassaprogram har en direktkoppling mot Hogia och kan automatiskt skicka bokföringsdata direkt in i Hogias bokföringssystem.

Hur fungerar Hogia-integrationen?

Direkt efter att du gjort ditt dagsavslut (Z-rapport) precis som vanligt, så kommer EasyCashier att skicka innehållet via Internet till Hogia, som läser in all bokföringsdata och lägger alla siffror på rätt ställen. På så vis behöver man inte skriva ut en Z-rapport och skicka till den som sköter er redovisning. Smidigt, snabbt och felsäkert.

Automtatisk bokföring

Direkt efter utfört dagsavslut (Z-rapport) precis som vanligt, så skickas innehållet via Internet till Hogia, där bokföringsdatan läses in och siffrorna läggs på rätt ställen. På så vis behöver man inte skriva ut en Z-rapport och skicka till den som sköter er redovisning. 

Spara in kostnader

Genom att automatisera bokföringen så spar du tid (och pengar) både för dig själv och den som sköter er bokföring. 

Pris

EasyCashiers Hogia-integration kostar
149 kr/mån och omfattar företagets samtliga butiker och kassor. 

Kontakta oss

Holländargatan 22, 113 59 Stockholm

Öppettider:
     Mån-fre 09:00-17:00.

Lunchstängt:
     12:00-13:00.

Vill du ha mer info eller hjälp att komma igång?

Fyll i din kontaktinformation så återkommer vi inom 24 timmar!