Ditt digitala kassaregister är det viktigaste verktyget för försäljning. Därför har vi utvecklat ett enkelt kassasystem med flera olika funktioner som förenklar ditt arbete. Du kan ha flera företag och användare, digitala kvitton, stöd för Swish, webbaserat back office och enkel bokföring. EasyCashiers kassasystem passar för de flesta branscher och med åren har vi lärt oss vilka behov som finns i olika verksamheter. Kassasystemet finns även tillgängligt på både svenska och engelska.
För endast 199 kr i månaden får du ett komplett digitalt kassaregister med stöd för Swish, enkla betalningar och säker bokföring.
Obegränsat antal företag/användare i samma kalender utan extra kostnad.
Administrera dina artiklar, håll koll på ditt lager och dra ut dina rapporter från soffan genom det molnbaserade administrationssystemet EasyCashier Back office.
Synkronisera och håll lagret uppdaterat automatiskt mellan EasyCashier och webshopar från Shopify, Wikinggruppen, WooCommerce och Abicart.
Förutom vår egen helintegrerade betalkortsterminal så har EasyCashier stöd för kassakopplade kortterminaler från Nets och Verifone.
Låt EasyCashier automatisera din bokföring genom att skicka in din bokföringsdata direkt i affärssystemet. Kontakta EasyCashier för att få veta om ditt affärssystem stöds.
Tilldela enkelt dina mest sålda produkter en egen snabbknapp för snabb hantering. Funkar utmärkt med touch-skärm!
Spara ett påbörjat köp i minnet, som sedan snabbt går att hämta upp. Fortsätt med andra köp under tiden!
Ställ in kampanjpris på utvalda varor. Gäller ett visst antal varor eller en viss tidsperiod.
Komplettera ditt kassasystem med en snygg, modern 7″ LCD-display, vänd mot kunden som visar kvittot i realtid.
Sälj presentkort för att få återkommande kunder! Ange ett presentkortsnummer eller låt kassan skapa ett själv. Saldot sparas och justeras i kassan efter användning.
Har du behov av flera kassor i lokalen? Eller en lösning för butikskedja? Inga problem!
Behöver du hjälp? Ring oss så ansluter vi direkt till din kassa och löser ditt problem. Givetvis nås vi per telefon och e-post för support och övriga frågor, alla vardagar.
Använd funktionen för att exportera SIE-filer direkt till ditt bokföringstid istället för att skriva ut dagsrapporter på papper. Sparar tid och gynnar miljön!
Med EasyCashier Online har du full koll på ditt artikelregister och lager! Dra ut lagerrapporter, genomför inventering och få ut listor på vilka produkter du börjar få slut på. Skriv ut prisetiketter för dina artiklar direkt på din etikettskrivare.
Skanna dina varor med streckkodsläsare för att spara tid vid kassan.
Lägg till egna betalmetoder i kassan, såsom Swish. När kvittot skapas står namnet på betalmetoden och du får rätt underlag för bokföringen.
Använd existerande kontoplan, eller lägg till egna konton för bokföring.
Spara tid och miljö genom att välja kvitto via epost. Funktionen har utvecklas med stöd från Europeiska Unionen.
Ett axplock av de partners och intergrationer som vi på Easycashier erbjuder i vår kompletta lösning. Den breda basen av olika integrationer ger dig stora möjligheter att anpassa din affärslösning för att maximera din försäljning. Har du någon fråga kring detta, tveka inte på att kontakta oss!
EasyCashier AB är ett företag med fullt fokus på kassasystemet EasyCashier. Programmet har utvecklats sedan 2007 och vi levererar idag ett modernt och prisvärt kassasystem, som passar de allra flesta branscher.
Telefon: 08 – 124 488 00
Telefontider: Mån-Fre 9.00-17.00
(Lunchstängt 12.00-13.00)
Avvikande öppettider
Epost: info@easycashier.se
EasyCashier AB
Eastmansvägen 25
113 61 Stockholm