Kortterminal

Ta betalt, helt enkelt!
Läs MerKontakta oss
Snabb, smidig och säker kortterminal.

Kortterminal Verifone VX 820 kopplas till EasyCashier kassaregister med USB. Inga manuella inslag av belopp, inget trassel med att välja rätt företag i kortterminalen och inga felslag.

Kom igång med 3 enkla steg

Steg 1 – Underlag för inlösenavtal

Det första ni behöver är att teckna ert inlösenavtal. Detta avtal reglerar var pengarna ska betalas ut och vilka transaktionsavgifter ni har på varje köp.

Varje företag som ska använda kortterminalen kommer behöva teckna upp ett inlösenavtal. Vi ber att ni skannar eller fotar följande underlag och skickar dem med e-post till oss. Vi sköter resten och återkommer för signatur så snart som möjligt, vanligtvis en arbetsdag.

E-post: avtal@easycashier.se

Visa underlag för inlösenavtal
1. E-post Vi kommer behöva en e-post adress för varje företag. Hit skickas vecko- och månadsavstämningar från Elavon.

2. Kopia på legitimation Ta en kopia på firmatecknares körkort eller pass. Tecknas firman tillsammans så behövs en kopia för varje person. Se till att bilden är tydlig och texten läslig.

3. Kontobevis   (Klicka här för exempel) Detta visar att ni är ägare till det bankkonto som pengarna ska betalas till. Det är helt OK att ta en skärmbild eller fota beviset med mobilkamera. Här är exempel på 3 godkända kontobevis:

  • En skärmbild eller utskrift från er internetbank.
  • Ett e-post från er bankman som intygar att ni är ägare till bankkontot.
  • Ett officiellt dokument utskrivet från er bank.

Kontobevis måste innehålla följande:

  1. Bankens namn och eventuell logotyp
  2. Bankkontonummer
  3. IBAN & BIC/SWIFT (Internationellt format på ditt bankkontonummer)
  4. Kontohavare
  5. Webbadress/URL måste synas på bevis från internetbanken (Raden längst upp som visar t.e.x. http://www.seb.se/… eller ett grönt hänglås)

4. Registreringsbevis (Klicka här för exempel) Får ej vara äldre än 3 månader. Om ni ej har ett sådant och är Aktiebolag eller annat bolag registrerade hos Bolagsverket – kontakta oss och ange ert organisationsnummer så kan vi ta fram ett åt er. Enskilda firmor utan registreringsbevis kan få ut ett Registerutdrag från Skatteverket. Logga in på www.skatteverket.se med hjälp av ert personliga BankID och ladda ner Registerutdraget som en PDF (Klicka här för att se hur det ser ut).

Steg 2 – Fyll i beställningsformulär

Detta avser hyra/köp av själva kortterminalen. Fyll i dina uppgifter i blanketten nedan, skriv ut, signera och skicka i retur till oss på e-post eller med vanligt brev. Här kan du även beställa stativ till kortterminalen!

Klicka här för att fylla i och skriva ut beställningsformuläret.

Steg 3 – Signera inlösenavtal

Vi kommer skicka er det färdiga inlösenavtalet på e-post. Skriv ut, signera, skanna/fota de signerade sidorna och skicka dem i retur till oss. Sedan tar det vanligtvis 3-5 arbetsdagar innan det är klart. Är det akut – kontakta oss så ser vi vad vi kan göra. När avtalet är färdigbehandlat kommer vår support kontakta er för att koppla in kortterminalen.

Kontakta oss

Holländargatan 22, 113 59 Stockholm
Öppettider:
 Mån-fre 09:00-17:00.

Lunchstängt:
12:00-13:00.

Vill du ha mer info eller hjälp att komma igång?

Fyll i din kontaktinformation så återkommer vi inom 24 timmar!