Support

DRIFTSTATUS: Inga rapporterade störningar.

Kortbetalningar: Inga rapporterade störningar.

Kassaregister: Inga rapporterade störningar.

Bokningskalender: Inga rapporterade störningar.

OBS! STEG ATT GÖRA INNAN DU KONTAKTAR SUPPORTEN

Steg 1 – Starta om datorn

Väldigt många fel löser sig genom att man startar om datorn. Testa alltid detta först innan du kontaktar supporten.

Tänk även på att starta om kortterminalen om det är den som strular! Stäng av kassaprogrammet, dra ut kortterminalens strömsladd och koppla sedan i strömsladden igen.

Steg 2 – Starta EasyCashier Fjärrstyrning (TeamViewer)

Starta EasyCashier Fjärrstyrning på ett av följande sätt:

Steg 3 – Kontakta supporten

Efter steg 1 och 2 är det läge att kontakta oss på supporten genom att ringa eller kontaktformuläret nedan.

Kontakta oss

Holländargatan 22
113 59 Stockholm

Öppettider:
Mån-fre 09:00-17:00

Lunchstängt:
12:00-13:00

 

Under 2021 har vår support stängt följande dagar:

2021-04-02 Långfredagen
2021-04-05 Annandag påsk
2021-05-13 Kristi himmelfärdsdag
2021-06-25 Midsommarafton
2021-12-24 Julafton
2021-12-31 Nyårsafton

Vi återkommer inom 24 timmar alla vardagar. För brådskande ärenden hänvisar vill till telefon under våra öppettider.